Tuesday, January 19, 2010

keMATANGan

aslmkm...
sudah lama rasenye tidak menulis didalam diari siber ini
aku semakin sibuk,hidup semakin banyak tanggungjawab,
(^_^) aku sangat gembira....
semakin lama aku hidup, semakin banyak yang aku pelajari di atas muka bumiNYA..
urm...
setiap saat aku berubah..aku semakin matang dlam menjalani kehidupan ini..
alhamdulillah...aku dah bertemu dgan org yg boleh aku panggil kekasih..
hahaha...
x sangka..akhirnya ada juga yg mahu bersama aku..
ambil berat pasal insan yg bernama muhammad firdaus nie..
kadang2 walaupun aku rasa hidup ini x semudah yg aku jangka..
tapi aku selesa dengan apa yg perlu aku tempuhi nie..
aku dapat belajar..tentang kematangan diri..
setiap hari aku memikirkan masa depanku..
demi diriku, adik2ku, ibuku bapaku..
aku nak buat semua org bahagia..
aku suka melihat terukinye senyuman di wajah semua orang yg kukenali..
dan yg paling aku utamakan skarang nie..nurul syazatul aiman..
aku harap die bersbar dengan aku ni..
bnyak lagi yg ingin kukejar..dan kucapai..
demi semua org di sekelilingku..
aku ingin berkongsi kejayaan bersama semua org yg kusayangi dan kukenali..
insyaallah....
aku seperti biasa ketandusan idea untuk menulis....
walaupun aku dalam proses belajar untuk menulis tesis...
tapi aku tetap masih kekok dlam menulis ni...
terima kasih kepada semua org yg setia membantu aku dlam melalui kehidupan ni..
terima kasih kerana mengajar dan setia bersama aku bila aku memerlukan..

"SELAMAT HARI LAHIR"
muhammad firdaus bin nordin
20.01.1987

No comments:

Post a Comment