Wednesday, April 1, 2009

when LION roarrr!!!!!



hari ahad yg lepas, iaitu pada tanggal 29.3.2009 aku tlah pown bergelut dgn member2 kelab MBSA...


seperti yg diharapkan, menang ngan keputusan 29-14...


best gak arr...main aritue...dpat berlari banyak wlaupun dlm keadaan pdg yg teruk...


berat gak arr boot penuh ngan lumpur....tapi mcm biase arr..kalo fittness level ok..bley jer nak berlari kannnn...hahaha.....
aritue gak aku dpat buat last try(score) utk team, puas hati gak arr...
tapi lepas aku try jer...
tgk blkang dah gaduh la plak....aku wat x tau jer...hahaha....

tapi yg paling best la haritue....
hari tue aku mendapat sokongan penuh dari FAMILY n MEMBER2....

THANKS ya!!!!!!

tapi kalo lagy ramai penyokong lagi syok kot.......(luper diri arr plak nanti)

hahaha....

so harap2 LION dapat trus mengekalkan takhta dlm liga Selangor nie.....

akhir kata....UiTM Dihatiku.........

4 comments: